Entreekaarten

 

Om een lange rij te vermijden of u een plaatsje te verzekeren, is het zeker in het hoogseizoen verstandig om uw entreekaarten van te voren aan te schaffen. U kunt dit heel eenvoudig via internet doen. Let op; bijna alle entreekaarten zijn tegenwoordig nomimaal. Vult u dus uw officiele namen in zoals op het paspoort/ID-kaart. U dient deze ook te tonen bij de entree. 

 

Vaticaanse Musea:

 

https://biglietteriamusei.vatican.va/musei/tickets/

Kiest u hier voor 'admission tickets'.

 

Kaarten voor volwassenen kosten 25,00 euro per persoon, inclusief reservering. Voor kinderen tussen de 6 en 18 jaar is er een gereduceerd tarief van 13,00 euro inclusief reservering. Er is geen korting voor 65+.

Studenten t/m 26 jaar, krijgen op vertoon van hun studentenpas ook korting.

De kaarten gaan op datum en tijd. 

NB; het is niet toegestaan om de musea met grote rugzakken en/of paraplu's te betreden. Let u ook op gepaste kleding!

 

Colosseum en Forum Romanum:

http://www.coopculture.it/en/colosseo-e-shop.cfm

Kaarten inclusief reservering kosten 18,00 per persoon. Er is geen korting voor 65+

Kinderen onder de 18 jaar zijn gratis. Jongeren tussen de 18 en 25 jaar, betalen 4,00 per persoon (incl. reserveringskosten)

De kaarten komen 30 dagen voor datum online en gaan op datum en tijd. 

 

Galleria Borghese:

www.galleriaborghese.it

 

Palazzo Valentini:

http://www.palazzovalentini.it/index.php?lang=eng

 

on  29.08.2018 , 06:56:14  has  Fam. Schreurs  Posted this comment:

Hoi Eline,
De vakantie is al lang voorbij maar de mooie herinneringen aan Rome zullen nog heel lang in onze gedachten blijven. De rondleiding met jou door het colloseum en het forum romanum waren perfect. Het was mooi om zo langs de lange rij toeristen op te lopen en zonder te wachten naar binnen te kunnen. De kids (11 en 13) hebben zich enorm vermaakt, mede dankzij jouw leuke verhalen en vergelijkingen met de tijd van nu. De uren vlogen voorbij. We zouden iedereen aan willen raden om met jou op pad te gaan in Rome.
Hartelijke groet!
on  26.03.2018 , 06:00:19  has  Bob& Mieke  Posted this comment:

Beste Eline,
Afgelopen zaterdag avond zijn wij weer geland op Schiphol na een heerlijke korte vakantie in Rome.
Dankzij onze wandeling kunnen wij terugdenken aan een heerlijke weliswaar korte vakantie, waarvan wij genoten hebben. We kunnen terugzien op een wandeling onder jouw hoede waarvan we veel hebben opgestoken.
Daarom onze hartelijke dank voor jouw gidsverhaal waarvan we hebben genoten.
Nog onze hartelijke groeten en succes met je werkzaamheden deze zomer.
on  26.07.2015 , 01:54:08  has  Albert, Gina en Selina  Posted this comment:

Hoi Eline,
Het klopt wat ze hier allemaal over jou vertellen, we hebben hetzelf mogen ervaren hoe goed en spontaan jij bent in jou hobby/werk, nogmaals we hebben genoyen van de drie trips die wij met jou hebben mogen maken, Fiets, Collosseum en natuurlijk het het Vativaan en wat daar allemaal bijhoort.

Bedankt voor een fijne vakantie in Rome.

Mvg,

Albert, Gina en Selina.
208_IMG_2425.png
on  06.07.2014 , 07:46:59  has  Bob van Soest  Posted this comment:

Een half jaar voordat wij in Rome arriveerde heb ik Eline overspoelt met vragen. Eline reageerde snel en gaf zeer nuttige informatie.
In Rome was Eline het middelpunt van informatie die verder rijkt dan vooraf gedacht. Eline was tevens door haar humor een haar fijne persoonlijkheid een genot om naar te luisteren.
Mocht u opzoek zijn naar de Nederlandse gids in Rome, twijfel niet om Eline te contacteren.
Gr. Bob
on  09.08.2013 , 09:48:09  has  Vincent Bague  Posted this comment:

Hoi Eline
Schitterend!
Wij waren een Vlaamse groep van 4 volwassenen en 4 'kinderen' van 4 tot 17 jaar.
Sommigen zagen Rome al, anderen waren er voor het eerst.
Perfecte uitleg: de grote geschiedenis vertaald naar vandaag tot en met de leuke wist-je-dat-jes.
De fietstocht op de eerste dag als overzicht en de 'oortjes' zodat iedereen altijd alles hoort zijn super.
Voor elk Vlaams groepje dat naar Rome gaat: probeer Eline te boeken!