Met prive chauffeur

 

Om de gehele stad in korte tijd te ontdekken, kunt u natuurlijk ook kiezen voor een auto met privé chauffeur. U wordt opgehaald en weer teruggebracht naar uw hotel. Het is ook mogelijk u al bij de luchthaven op te laten halen en vanaf daar via een mooie route naar het hotel te gaan, terwijl de gids u uitleg geeft.

Alhoewel een groot deel van het centrum van Rome gesloten is voor het verkeer, mogen deze auto's toch bijna overal komen en parkeren. Uw chauffeur rijdt u heen waar u maar heen wilt, terwijl uw Nederlandse gids overal uitleg bij kan geven en de leukste terrasjes kent!

Deze oplossing is met name geschikt voor wie bijvoorbeeld slecht ter been is, of de rondleiding direct wil combineren met een transfer vanaf de luchthaven. Over het algemeen zijn de afstanden in het centrum zo klein, dat men dit gemakkelijk te voet aflegt.

autominivanauto
on  29.08.2018 , 06:56:14  has  Fam. Schreurs  Posted this comment:

Hoi Eline,
De vakantie is al lang voorbij maar de mooie herinneringen aan Rome zullen nog heel lang in onze gedachten blijven. De rondleiding met jou door het colloseum en het forum romanum waren perfect. Het was mooi om zo langs de lange rij toeristen op te lopen en zonder te wachten naar binnen te kunnen. De kids (11 en 13) hebben zich enorm vermaakt, mede dankzij jouw leuke verhalen en vergelijkingen met de tijd van nu. De uren vlogen voorbij. We zouden iedereen aan willen raden om met jou op pad te gaan in Rome.
Hartelijke groet!
on  09.04.2016 , 07:08:23  has  Martin van der Kooij  Posted this comment:

Eline,

Heel erg bedankt voor de fantastische drie dagen die je ons gegeven hebt. Jouw kennis gecombineerd met de gedoseerdheid van de stof zorgen voor een prettige manier van het leren kennen van 'jouw' stad.

Je programma was top. (Electro) fietsend de stad verkennen op dag één, waarbij het magnifieke uitzicht één van de hoogte punten was. Op dag twee het Colloseum en het Forum Romanum in één woord WOW! En de laatste dag het Vaticaan. Zoals reeds gemeld, heb jij onze vakantie in Rome onvergetelijk gemaakt.

Bedankt!


Lieve groet,



Leonie, Denice, Coen en Martin
on  03.03.2014 , 12:49:28  has  Martijn Martens  Posted this comment:

Beste Eline

Hartelijk dank voor de leuke, leerzame en gezellige rondleiding op het Forum en Colosseum. Zelfs Eva (12) die niets moest hebben van die oude stenen was drie uur een geboeid luisteraar. Ook je tip voor de lunchlocatie was top!
Verder was het overslaan van die lange rijen bij het Colosseum een extra bonus.

Groet Renate en Martijn

on  21.10.2013 , 05:54:33  has  familie ten Dam  Posted this comment:

Hallo Eline
Heel erg bedankt voor de prachtige rondleiding over het Colloseum en het Forum Romanum. Je hebt ons en onze kinderen (16, 13 en 11 jaar) heel erg weten te boeien. We zijn een heel stuk wijzer geworden over het leven van de Romeinen. Een fantastische middag!
hartelijke groeten

Marc, Carin, Casper, Koen en Saskia
2_foto katrien.png
on  10.04.2012 , 05:07:19  has  Katrien Dirinck  Posted this comment:

Hoi Eline,
We hebben een heel fijne tijd gehad! Nog eens bedankt voor je professionele uitleg en heel leuk gezelschap!

Veel liefs,
Bart, Katrien, Luca en Cato xxxx