Car

If you want to discover the entire city or see places that are far apart, you can also opt for a private car with driver. You will be picked from your hotel at the start and brought back in the end. Inbetween you can see everthing Rome has on offer.


Although most of central Rome is closed to normal traffic, our cars can enter the center and park almost everywhere. Your chauffeur drives you around wherever you want to go, while your guide is there to tell you all about what you are seeing.

autominivanauto
on  04.06.2019 , 23:59:24  has  Casper Troost  Posted this comment:

Beste Eline,

Dank voor de rondleidingen! Wij hebben het erg naar ons zin gehad, en ondanks dat we de rondleiding al een keer gedaan hadden, hebben we toch weer nieuwe dingen geleerd over het Colosseum en het Vaticaan. Je weet er duidelijk veel van en het is goed te merken dat je enthousiast bent over hetgeen je vertelt. Dank daarvoor!
on  06.08.2014 , 14:50:00  has  Martine  Posted this comment:

Hoi Eline,
dank voor een heel erg leuke rondleiding in het Vaticaan!.
We hebben echt t idee alle highlights gezien te hebben maar ook nog vele leuke details. Je nuchtere aanpak en humor waren helemaal in de roos bij onze pubers. Super was t, groet Martine
on  22.07.2013 , 11:58:54  has  Angelique Theunissen  Posted this comment:

Hallo Eline,

Nog een berichtje van ons.. We hebben het super gehad in Rome. Ondanks de hitte hebben we een geweldige ochtend gehad met mooie geschiedenis verhalen van jou.. Top gedaan..! Je krijgt van ons allemaal de groeten en misschien tot een volgende keer in Rome.

Groetjes Angelique en de rest van de groep.
48_P1080605.png
on  02.07.2013 , 13:32:14  has  Frank Ooms  Posted this comment:

Ha Eline,

Net terug uit Italië willen wij je hartelijk danken voor de onvergetelijke rondleiding die je ons hebt gegeven over het Forum Romanum, in het Colosseum en in de San Clemente. Je energie, kennis en humor hebben je rondleiding tot een hoogtepunt van onze vakantie gemaakt! Nogmaals dank! En van harte aanbevolen!

Groet
Frank, Gea en Fleur Ooms
on  11.06.2013 , 12:45:12  has  Rita en Jan Kuijk  Posted this comment:

Wij zijn op 9 juni 2013 met Eline naar het Collosseum en het Forum Romanum geweest. Wat weet zij veel! En ze vertelt op een duidelijke en vlotte manier. Ze lardeert haar verhaal met allerlei annekdotes. Voor ons was het een echte belevenis en in elk geval veel beter dan een Italiaan(se) die probeert Engels of Duits te spreken. Een echte aanrader dus.